Πειράματα στη Βιβλιοθήκη του Δήμου Ιλίου

Κατασκευάζοντας τα αλεξίπτωτά μας!
Σήμερα είχα την χαρά να κάνω πειράματα με τα παιδιά της βιβλιοθήκης του Δήμου Ιλίου, στα πλαίσια του προγράμματος Future Library του Ιδρύματος Νιάρχου.

Κάντε κλικ πάνω στις φωτογραφίες για να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες του πειράματος. Καλή επιτυχία!
Θα πετάξει ή όχι το αλεξίπτωτό μου;
Πετάει πετάει ο χαρταετός!
Ποτίζοντας το παρτέρι του Δήμου Ιλίου με την βρυσούλα μας
Καλέ δες τι ωραία που βυθίζεται το υποβρύχιο μου!

Ο καρτεσιανός δύτης μόλις βυθίστηκε!

Μήπως να δανειστώ βιβλία φυσικής για το καλοκαίρι;
Ευχαριστώ πολύ την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης Ιλίου Χαρά Ταλιώτη και την εθελόντρια Ελένη Καλαμούτσου για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Κείμενα- φωτογραφίες: Τίνα Νάντσου Future Library 2013

Σχόλια

  1. ευχαριστούμε για τη δραστηριότητα που παρουσιάσατε στο δήμο Ιλίου. Τα παιδιά μου γύρισαν σπίτι χαρούμενα. Ειμαι σίγουρη ότι θα ήθελαν να ξαναπαρακολουθήσουν παρόμοια δραστηριότητα θα ενημερωνόμαστε από το blog σας. Σας ευχαριστώ με εκτίμηση Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ ευχαριστώ πολύ .Πέρασα υπέροχα και ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα στο Ίλιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις