Πειράματα στην Βιβλιοθήκης της Λιβαδειάς

Σήμερα είχα την χαρά να κάνω πειράματα με τα παιδιά της βιβλιοθήκης της Λιβαδειάς στα πλαίσια του προγράμματος Future Library του Ιδρύματος Νιάρχου.
Κρατάμε περήφανοι τις κατασκευές μας, έναν φωτεινό παντογνώστη και ένα φωτιστικό δωματίου!


Αρχικά μάθαμε πώς να κόβουμε τα καλώδια και να φτιάχνουμε ένα απλό ηλεκτρικό κύκλωμα.
Γιατί τα καλώδια έχουν πλαστικό ; πώς λειτουργούν οι μπαταρίες; τι είναι τα μποζόνια;

Πρέπει να κόψω 8 καλώδια και να τα καθαρίσω; Θα προλάβω;
 Στη συνέχεια κατασκευάσαμε έναν φωτεινό παντογνώστη δηλαδή ένα ηλεκτρικό παιχνίδι γνώσεων.
  Τέλος φτιάξαμε ένα φωτιστικό δωματίου για να διαβάζουμε μυστικά τα βιβλία μας το βράδυ!

Συνδέουμε τα καλώδια και το λαμπάκι ανάβει
Γίναμε ηλεκτρολόγοι
Τρυπάμε τα διασκελή στο χαρτόνι
Συνδέουμε τα καλώδια από την πίσω πλευρά του χαρτονιού μας

Δουλέψαμε σκληρά για 2 ώρες
Καθαρίζουμε και συνδέουμε τα καλώδια στον παντογνώστη
Και όμως τα κατάφερε και πάει στην Β' Δημοτικού! Η πιο μικρή μας φίλη σήμερα!
Το highlight της ημέρας, από διάλογο ανάμεσα σε δυο παιδιά στην εκδήλωση "πειράματα με τον ηλεκτρισμό":
-Πώς το έκανες αυτό;
-Ηλεκτρολόγος δεν είμαι, αλλά μπορώ να σου δείξω...
και του έδειξε... :)))

Να και τα έργα μας δεν είναι υπέροχα;
Μιας και μας έμεινε λίγος χρόνος στο τέλος κάναμε και ένα τρίκ!
 Κείμενο- φωτογραφίες: Τίνα Νάντσου

Υ.Γ.  Ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια τις υπαλλήλους και τις εθελόντριες της βιβλιοθήκης
Κατερίνα Κεράστα, Ελένη Μιμίκου, Μαρία Ζαχαριάδου και Μαρία Παπαλουκά.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος7/04/2012 10:52 π.μ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΑ ΤΙΝΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/05/2012 11:05 π.μ.

    ΚΥΡΙΑ ΤΙΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ;






    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΛΕΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο μου αν με καλέσετε και μπορώ φυσικά και θα έρθω.Πέρασα υπέροχα μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/05/2012 6:54 μ.μ.

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΝ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ;;;;







    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΛΕΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά έχω μια σειρά πειραμάτων χημείας που είναι πολύ διασκεδαστικά και θυμίζουν μαγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά έχω μια σειρά πειραμάτων χημείας που είναι πολύ διασκεδαστικά και θυμίζουν μαγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/05/2012 7:06 μ.μ.

    ΚΥΡΙΑ ΤΙΝΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΛΕΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ "malko2"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος7/08/2013 4:53 μ.μ.

    κυρια τινα ειμαι ο γιωργος μαλεκας και τωρα φετος ξανακανουμε βιβλιοθηκη.κανενα ομως απο τα προγραμματα δεν ειναι τοσο τελειο οσο το δικο σας το2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω του χρόνου να τα καταφέρω και να ξανάρθω στην υπέροχη βιβλιοθήκη σας! Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις