Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Learning Science through Practical Experimentation
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Ακραία υψηλά επίπεδα θερμοκρασιών στη θάλασσα της Μεσογείου
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Γιατί έγινε ο ουρανός κόκκινος με την σκόνη;
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς :Πέντε Ιστορίες Και Ένα Δίδαγμα
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς : Ζούμε σε μια γκαστρωμένη εποχή: μπορεί να γεννήσει ένα τέρας ή κάτι ελπιδοφόρο
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Copernicus: Εικόνα του Ολύμπου από τον δορυφόρο
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Δείτε την ολική έκλειψη Ηλίου
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς. Σκότωσε και εσύ τον Αριστοτέλη! Μπορείς!
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Πείραμα: Πώς ξεχωρίζουμε ένα βρασμένο από ένα άβραστο αβγό;
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
ΜΙΤ : Δωρεάν MOOC στον Ηλεκτρομαγνητισμό
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Θα έλεγα ότι η εξήγηση αυτή είναι ημιτελής κατά την γνώμη μου. Το φαινόμενο του Bernoulli δεν είναι αρκετό για να εξηγήσει την πλαγιο-πρώσθεια δύναμη ώσης του σκάφους. Εάν το θέμα ήταν μόνο η εξωτερική (σταβέντο) πλευρά να ήταν μεγαλύτερης απόστασης από την εσωτερική (σοφράνο). Σε αυτή την περίπτωση το πρόβλημα θα ήταν ένα μεγιστοποίησης της μαίστρας. Σε αυτή την περίπτωση η μαίστρα δεν θα λειτουργούσε. Αντιθέτως το γεγονός ότι το κεντρικό πανί (μαίστρα) είναι κατασκευασμένη σαν φτερό αεροπλάνου δεν είναι τυχαίο. Εκμεταλλεύεται τις ίδιες αρχές, απλά με ένα συνδυασμό με την καρίνα (το στέλεχος που προεξέχει κάτω από το κύτος του σκάφους και μεταφέρει το κέντρο βάρους του σκάφους). Η ώση προκύπτει από τον αέρα που διαφεύγει από το πίσω μέρος της μαίστρας, αφότου έχει διανύσει την υπήνεμη πλευρά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε βάλει ποτέ το δάχτυλό σας κάτω από τρεχούμενο νερό και αλλοιώσατε την πορεία του; Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τον άνεμο και το φτερό(πανί).
Το βασικό πρόβλημα με το να σκέφτεσαι τι γίνεται με την άνωση στο αεροπλάνο λόγω του σχήματος του φτερού, είναι το πώς γίνεται τα αεροπλάνα να πετούν ανάποδα. Αν η μεγαλύτερη απόσταση ήταν πρός το έδαφος (όπως θα γινόταν αν το αεροπλάνο πετούσε ανάποδα) τότε η σύγκρουση με το έδαφος θα ήταν αναπόφευκτη. Αντιθέτως τα ακροβατικά και πολεμικά αεροπλάνα αρκετά συχνά εκτελούν αυτή τη μανούβρα.
Περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ:
http://home.comcast.net/~clipper-108/lift.pdf
Δυστυχώς το παραπάνω είναι στην Αγγλική γλώσσα.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι φυσικός και ότι διαθέτω αίσθηση χιούμορ και μπορώ να συζητήσω όλες τις απόψεις ;)
Το θέμα ομολογώ δεν το γνωρίζω. Το βίντεο είναι του New Scientist που θεωρείται κορυφή στον τομέα του. Μακάρι το άρθρο να είναι μια ευκαιρία για να ξεκινήσει μια κουβέντα για το θέμα και να μάθουμε όλοι. Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφή